+31 (0)165 74 60 15

×

Training in klantgerichtheid

Klantgericht gedrag levert werkplezier, klantimpact en resultaat op. Het hoger liggende doel is vaak enthousiaste en loyale klanten (duurzame omzet) die promotors van jouw organisatie worden (hogere NPS).

Je wilt de klantgerichtheid verbeteren. Het liefst duurzaam. Een training klantgerichtheid is daarvan slechts één onderdeel. Onderstaande klantgerichtheid trainingen geven je een indruk van ons trainingsaanbod.

Ervaringen

“Onze klanttevredenheidscore is van voldoende naar ruim voldoende gegaan. We krijgen reacties dat er meer aandacht is voor de klant. We krijgen ongevraagde complimenten en horen positieve geluiden.”

‐ Directeur Schiphol Plus - Gerard Geurtjens

“Intenza helpt ons bij het realiseren van een hogere gastimpact met praktisch handvatten en voorbeeld waardoor we bijzonder mooie resultaten halen.”

‐ Manager marketing en kaartverkoop bij Stadsschouwburg Nijmegen en Concertgebouw de Vereeniging - Floor Marcusse

“Intenza creëert vooruitgang door een onderscheidende mix van urgentie en inspiratie”

‐ Regio Directeur Private Banking ING - Jeroen Prevo

Klantgerichtheid trainingen

Klantgerichtheid trainen en verbeteren?

Intenza denkt graag met je mee!