Overtref jezelf deze zomer

Overtref jezelf deze zomer

Reset jezelf voor de zomer en bedenk wat je in het najaar echt anders gaat doen
Daag jezelf uit, creëer je eigen zomertour en sla drie vliegen in een klap:

  1. Hoe beleef ik meer fun in mijn werk tijdens het najaar?
  2. Hoe zet ik een bijzonder grote stap in het realiseren van mijn doelstellingen?
  3. Kom in actie!
Ambassadeurs benutten

Ambassadeurs benutten

Ook het benutten van ambassadeurs is een mooi onderwerp om in de zomerperiode beet te pakken. Tijdens deze workshop maakten de deelnemers kennis met 5 bewezen methoden om tevreden klanten te activeren tot ambassadeur. Veel bedrijven hebben zeker fans. Maar vaak is de uitdaging hoe je hen activeert. Een succesrecept hiervoor werd in deze workshop gedeeld. 

Creëer kansen met Ambitiegesprekken

Creëer kansen met Ambitiegesprekken

Het ambitiegesprek geeft je inzicht in de ambities en plannen van prospects en klanten zodat jij vervolgens ideeën kan aanreiken om zijn/haar ambities te realiseren en daarmee ook die van jou! Juist dit is handig in de zomerperiode omdat blijkt dat mensen tijdens de vakantieperiode vaak de balans opmaken. Een perfect moment om hierop aan te sluiten dus met ambitiegesprekken!

Maak meer impact met Verbetergesprekken

Maak meer impact met Verbetergesprekken

Juist de zomerperiode is bij uitstek de periode om aandacht te geven aan structurele verbeteringen. De methode van de verbetergesprekken is uitgetest bij een uitzendorganisatie die dit tevens als methode benutte om op directie niveau met hun relaties in gesprek te gaan. Maar liefst 70% van de relaties bleek graag een verbetergesprek te willen!

Verrassende zomeracties met impact

Verrassende zomeracties met impact

Als je de zomer effectief wilt benutten om sales te bedrijven, dan is het slim om een target te koppelen aan de zomerperiode. Als inspirerende salesmanager wil je jouw team natuurlijk wel prikkelen met suggesties om die target te realiseren. Welke acties kan je (tijdens de zomervakantieperiode) bijvoorbeeld inzetten om je klanten/prospects te verrassen?

Hoe regisseer je een effectieve zomeractie?

Hoe regisseer je een effectieve zomeractie?

De Sales Inspiratie Sessie (20 april 2017) werd afgesloten met een aantal tips die je als manager helpen om op een slimme manier regie te zetten op de salesbeweging en resultaten tijdens de zomerperiode. Want 1 ding is zeker: er is wel wat regie nodig om het ‘op de mentale agenda bij je team te houden’. Hoe? Lees de tips in dit blog. 

Social Media inzetten om relaties aan je te binden

Social Media inzetten om relaties aan je te binden

Social Media....... we doen het vandaag de dag er niet meer even bij. Relaties leggen en uitbouwen via Social Media is een vast onderdeel geworden van Relatiebeheer en Sales. LinkedIn, Twitter, Facebook, WhatsApp, Google+, Periscope, Instagram… Legio mogelijkheden en kanalen om mensen te (ver-) binden aan jouw bedrijf (en aan de professionals die binnen je organisatie actief zijn). Hoe kun je dit planmatig en effectief aanpakken? Kies voor focus en continuïteit!

Relatiemanagement – De Impact Van Gedrag & Drijfveren

Relatiemanagement – De Impact Van Gedrag & Drijfveren

Relaties aan je binden! Hoe doe je dat? Welke mogelijkheden heb je in het huidige digitale tijdperk waarbij klantenloyaliteit onder druk staat? De klant kiest en lijkt de relatie op langere termijn soms minder belangrijk te vinden dan het voordeel op korte termijn. Maar is dat wel zo? En is dat proces te beïnvloeden? Het is interessant om deze vragen te bezien vanuit het oogpunt van gedrag en drijfveren.

Overtref verwachtingen!

Overtref verwachtingen!

Afgelopen week bezocht ik een cabaretvoorstelling van de Belgische stand up comedian Philippe Geubels. U kent hem wel. De kale Vlaming die met monotone stem en uitdrukkingsloos gelaat de meest gortdroge opmerkingen maakt. Naast het feit dat het een vermakelijke avond was, overtrof hij de verwachtingen van alle bezoekers op een verrassende manier.