WELKOM BIJ INTENZA!

We helpen organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van gewenst gedrag en de daaruit volgende resultaten.

Onze passie ligt in het vergroten van klantimpact en commerciële slagkracht.
‘Geen eenmalige interventie, maar snel structurele beweging creëren’.

Intenza-relaties waarderen dat met een overall tevredenheid van een 8,7 en een 9,4 voor de kwaliteit van de dienstverlening.

VRAAGSTUKKEN BUSINESS DEVELOPMENT & REALISATIEKRACHT

CRKBO gecertificeerd Intenza

  • Hoe vergroot ik mijn klantimpact, zodat onze klanten promotors worden?
  • Ik wil meer realisatiekracht zien. Hoe zet ik onze (commerciële) plannen effectief om in resultaat?
  • Op welke manier kan ik mijn mensen meer inspireren?
  • Ik zou graag meer pro activiteit in mijn organisatie zien. Hoe ontwikkel ik dat gedrag?
  • We staan voor een cultuuromslag. Hoe geef ik daar goed invulling aan?
  • Hoe komen we van productgericht naar ondernemersgericht denken?

RESULTAATGERICHTE AANPAK

De Intenza-aanpak leidt al ruim 10 jaar tot snelle beweging en structureel resultaat op het gebied van realisatiekracht (van praten naar doen) en business development (meer commercieel succes).

Annabelle Hagoort - COMMERCIEEL DIRECTEUR MANPOWER

We zijn in Nederland meer dan 30% gegroeid in 1 jaar tijd in het MKB segment met een forse toename van de klanttevredenheid. Ik zou dit iedereen adviseren. Het is geen opleidingsprogramma, maar de realisatie van onze Clients for Life strategie.

Annabelle Hagoort - COMMERCIEEL DIRECTEUR MANPOWER
Marleen Lemmens - DIRECTEUR AEGON SCHADE ZAKELIJK

Intenza customized de opleiding to the max. Brengt de cursisten naar een hoger level dat direct toepasbaar is in de praktijk en doet dat op een hele respectvolle manier. Intenza levert en komt afspraken na.

Marleen Lemmens - DIRECTEUR AEGON SCHADE ZAKELIJK
Menno van der Lely - HR DIRECTEUR YER

Intenza helpt ons bij het realiseren van onze groeidoelstellingen. Door onze mensen te ontwikkelen en uit te dagen elke dag commerciële successen te behalen. Geen ingewikkelde processen, maar heel praktisch in de dagelijkse praktijk toepasbaar.

Menno van der Lely - HR DIRECTEUR YER
Huub Gijsbers - DIRECTIEVOORZITTER ACCOUNTANCY & BEDRIJFSADVIES BDO

Intenza durft te confronteren en is vasthoudend op de realisatie!

Huub Gijsbers - DIRECTIEVOORZITTER ACCOUNTANCY & BEDRIJFSADVIES BDO
Nicolien van Duinen – HRM DIRECTEUR RENAULT NEDERLAND EN RCI FINANCIAL SERVICES

Intenza: persoonlijk, meedenkend, professioneel en zeer resultaatgericht.

Nicolien van Duinen – HRM DIRECTEUR RENAULT NEDERLAND EN RCI FINANCIAL SERVICES
John Pannekeet – PARTNER PWC

Samenwerken met Intenza ervaar ik echt als ‘samen werken’. Met als resultaat geïnspireerde medewerkers die in staat zijn om meer werk uit bestaande en nieuwe relaties/klanten te halen.

John Pannekeet – PARTNER PWC
Miranda Nouwen – DIRECTEUR INTERSTEP EN DES CORPS

Concreet, resultaatgericht, dicht bij de business, integer, persoonlijk, flexibel en zeer waardevol voor onze organisatie. Een echte aanrader.

Miranda Nouwen – DIRECTEUR INTERSTEP EN DES CORPS
Mas van Steenis – DIRECTEUR DUTCHLEASE

Het traject Momenten van de Waarheid heeft zeer sterk bijgedragen aan verhoogde klantfocus en de omzetstijging van 30%.

Mas van Steenis – DIRECTEUR DUTCHLEASE
Gerben Bosma – MANAGING PARTNER BOSSELAAR & STRENGERS ADVOCATEN

Intenza heeft ons geholpen om het brancheplan van papier om te zetten naar een werkwijze met aantoonbare resultaten.

Gerben Bosma – MANAGING PARTNER BOSSELAAR & STRENGERS ADVOCATEN
Gerard Geurtjens – DIRECTEUR SCHIPHOL PLUS

Onze klanttevredenheidscore is van voldoende naar ruim voldoende gegaan. We krijgen reacties dat er meer aandacht is voor de klant. We krijgen ongevraagde complimenten en horen positieve geluiden.

Gerard Geurtjens – DIRECTEUR SCHIPHOL PLUS
John van Langeveld – COMMERCIEEL DIRECTEUR MOBILITEIT EN RUIMTE MOVARES

Intenza heeft geholpen om een omslag te maken. De attitude van de mensen is veranderd, zij gaan erop uit en zijn niet meer bevreesd om iemand te benaderen. Ondanks de krimpende markt hebben wij meer nieuwe en vaste klanten gekregen en we scoren beter op offertes!

John van Langeveld – COMMERCIEEL DIRECTEUR MOBILITEIT EN RUIMTE MOVARES
William Korstanje – TEMPO-TEAM, BUSINESS UNIT DIRECTEUR ZUID NEDERLAND

De aanpak van Intenza realiseert echt duurzaam commercieel gedrag. We hebben menig nieuwe klant binnengehaald. Ook zagen we onze omzet bij bestaande klanten omhoog gaan. Een enorme prestatie van onze mensen, die nu met meer fun en vol vertrouwen sales bedrijven!

William Korstanje – TEMPO-TEAM, BUSINESS UNIT DIRECTEUR ZUID NEDERLAND
Jeroen Prevo – REGIO DIRECTEUR ING KANTOREN ZUID-NEDERLAND

De Intenza-aanpak heeft direct en indirect heel veel effect gehad. Je ziet dat de klanttevredenheid, mystery shopresultaten en salesresultaten zijn toegenomen.

Jeroen Prevo – REGIO DIRECTEUR ING KANTOREN ZUID-NEDERLAND
Marianne van der Sterren – PERSONEELSMANAGER BASTION HOTELS

Intenza Trainers uit de praktijk leren onze medewerkers in de richting van de klant te denken.

Marianne van der Sterren – PERSONEELSMANAGER BASTION HOTELS
Richard Dingemans – MANAGER BUSINESS TRANSFORMATION SERVICES – SAP NEDERLAND B.V.

Intenza heeft met SAP Consulting een transformatie ingezet met als kern een dieper begrip van de klant en zijn vaak complexe context. Dit leidt tot betere adviezen en snellere acceptatie bij klanten en consultants. Hierdoor kunnen onze klanten meer halen uit onze software tegen lagere kosten.

Richard Dingemans – MANAGER BUSINESS TRANSFORMATION SERVICES – SAP NEDERLAND B.V.
Floor Marcusse - MANAGER MARKETING & KAARTVERKOOP STADSSCHOUWBURG NIJMEGEN EN CONCERTGEBOUW DE VEREENIGING

Intenza helpt ons bij het realiseren van een hogere gastimpact met praktische handvatten en voorbeelden waardoor we bijzonder mooie resultaten halen

Floor Marcusse - MANAGER MARKETING & KAARTVERKOOP STADSSCHOUWBURG NIJMEGEN EN CONCERTGEBOUW DE VEREENIGING

SNELLE BEWEGING, STRUCTUREEL RESULTAAT 

Bekijk onze video’s

Intenza werkt voor:

INTENZA MANAGEMENTBOEKEN

De Management Makeover. Vergroot uw realisatiekracht
Leren Excelleren
Gedrag als succesfactor