+31 (0)165 74 60 15

×

Duurzame klantgerichtheid

Doelgroep

Directieleden, managers, teamleiders.

Onderwerpen
  • Jouw visie op klantgerichtheid
  • Concretiseren van jouw plan en het gewenste klantgerichte gedrag
  • Jouw voorbeeldgedrag (inspireren in plaats van communiceren)
  • Realisatie Succesfactoren voor duurzame klantgerichtheid
  • Omgaan met weerstand en werken aan commitment
  • De kracht van overtuigingen en de impact van jouw eigen denkprocessen
  • Borging van klantgerichtheid
Duur

3 dagen met interval en praktijkopdrachten

Open Training

Bekijk ook de open Training Leiderschap waarin Inspirerend Leiderschap 2.0 & Change Management centraal staat.

  • Realiseer duurzame klantgerichtheid
  • Geef richting aan de verandering
  • Zorg voor commitment
  • Training geheel op maat
Neem contact op

Neem contact op

Je gegevens zullen verwerkt worden conform het privacybeleid van Intenza