+31 (0)165 74 60 15

×

14 december 2017 door Freek Donkers | Ondernemen

Als dertiger had ik toch echt niet het idee dat ik achterliep op digitaal vlak. De meeste social media platformen zijn me niet vreemd en de top 3 gebruik en benut ik met hoge frequentie. Althans, dat dacht ik ….

Met de groei van Intenza en de technologische ontwikkelingen in het vooruitzicht komt ook steeds meer techniek en ICT om de hoek kijken. Dus vroegen we een expert op dat vlak om ons mee te nemen in de transitie van de digitale wereld richting 2022. Voor welke strategische uitdagingen en keuzes komt Intenza te staan?

Mijn gedachten gingen al snel over nieuwe digitale leersystemen, zoals een app en hoe we zo effectief & efficiënt mogelijk met onze interne digitale systemen om kunnen gaan.

Na 10 minuten had ik mijn wake-up call al te pakken.

Er is een aardverschuiving gaande. Jongeren kijken geen TV meer en hebben geen vaste telefoon. Ze maken keuzes gebaseerd op advies via social media. Aanbevelingen, kennis delen, verbinden, luisteren, inspelen, prikkelen. De hoeveelheid tijd die men besteedt op social media kanalen neemt explosief toe. Onze klant van de toekomst is digitaal & sociaal en is ook al jaren onderweg met pionieren en uittesten en baseert hierop nu en straks zijn keuzes.

Mijn 3 lessen van 2017 zijn dat je 100% hier op in moet zetten.

  • Beweeg mee in de huidige wereld want: digital Darwinism is onontkoombaar
  • Mensen zijn emotionele gewoontedieren dus speel daar digitaal op in
  • Vertel je verhalen of schrijf blogs met relevante content die gesprekken starten op Social Media

Ik wens je veel digitale kansen toe!